jgn malu2 click yer..my nuffnang

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Wednesday, August 3, 2011

kuih cara berlauk

Alhmdlh, selesai hr ke3... n ptg yg dah menganjak ke mlm ni rsnya cm nk ujan..rintik2 dah kat sini...alhmdlh..sejukkk ler sket kan... kalian berbuka aa hr ni?...


cm biasa bila pikir nk berbuka jer mesti dok berkira2 mau berbuka ngn apa...td chat ngn abahaiman, ktnyer nk berbuka apa hr ni... dia nk makan bubur...tp bahan mentah cm xcukup jer lam esbok tu... kebertulan ms tu ngn jln kat "umah" kak nor... ternmpk ler kuih cara kak nor tu...terus rs nk mkn kuih cara...





seb baik daging kisar lebihan pasta smlm masih ader ...so bleh ler wat...
kiter wat kuih cara berlauk... bahan butter nyer ikut sebiji2 cara kak nor...inti nyer jer..kier main campk2 jer...
alhmdulh sgt menjadi..utk cara berlauk ini pestaim wat...alhmdlh..sgt berpuas ati.. & syukur dpt jiran sebelah2 rs...

wat kuih satu jenis jer, tp alhmdlh..rezeki bulan puasa... berlebih2 pulak..syukur.







klau nk tengok kuih cara kak nor click sini , tengkiu kak,..


4 comments:

Watierman, rmanbkr said...

Assalam...Hrmmm sedapnya Dik Zai terasa nak berkuih cara lah pulak tapi bila ya!

zai@umiaiman said...

jum wat hr ni....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam zai..
syoknyer.. sempat zai masak & buat kuih balik kije... skrg skrg ni sejak dah dok jauh sikit dari opis lagi pulak anak2 pulak nak kena jemput kat 3 tempat asing2.. makin lewat akak sampai umah.. mmg tak sempat sgt nak masak2..

zai@umiaiman said...

alhmdulih... sbb balik kul 4.30...ambik aiman semua...lam kul 5 dah ader kat umah...